Головна » Файли » Мої файли |
06.08.2013, 11:17 | |
Критерії
оцінки діяльності класного керівника щодо формування свідомості учнів
1. Інтерес до суспільного життя, знання правових норм. 2. Ставлення учнів до навчання, розвиток творчих здібностей. 3. Ставлення до трудової діяльності: - якість виконання трудових завдань; - участь у суспільно-корисній праці; - ставлення до громадської власності. 4. Виховання гуманізму і духовності: - взаємостосунки в класному колективі; - готовність до взаємодопомоги; - ставлення до батьків, вчителів. 5. Загальна етична культура і рівень розвитку художньої творчості. 6. Загальна фізична підготовка. 7. Заняття спортом і туризмом, фізичною культурою. Критерії оцінки організаційно-виховної роботи з учнями, педагогічної роботи з батьками І. Організаційно-виховна робота з учнями 1. Проведення виховних годин, класних зборів. Актуальність їхньої тематики. 2. Індивідуальна робота з учнями, її ефективність та результативність. 3. Організація учнівського колективу. 4. Участь учнів у проведенні виховних годин. 5. Фізкультурно-оздоровча робота з учнями. 6. Організація екскурсій. 7. Ведення документації. ІІ. Педагогічна робота з батьками 1. Проведення батьківських зборів. 2. Індивідуальна робота з батьками. 3. Відвідування сімей учнів. 4. Робота з батьківським активом. 5. Робота з організації психолого-педагогічної освіти батьків. Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховного заходу 1. Оцінювання педагогічного обґрунтування виховного заходу, доцільність його проведення та обраної форми. 2. Визначення місця виховного заходу в системі навчально - виховної роботи класу, його зв’язку із навчальною та виховною діяльністю. 3. Оцінювання ступеня досягнення мети заходу. 4. Характеристика учасників заходу, охоплення активною діяльністю під час складання плану, підготовки та проведення заходу. 5. Оцінювання результативності виховного заходу, його пізнавальної та виховної цінності. 6. Оцінювання психологічного стану учнів під час підготовки й проведення заходу. 7. Визначення позитивних сторін та недоліків у проведенні заходу. 8. Висновки. Категорії ефективності виховної роботи: 1. Рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування). 2. Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні, активність учнів у позаурочній діяльності). 3. Різноманітність позаурочного життя класу. 4. Динаміка зростання рівня вихованості учнів. 5. Рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність, ініціативність учнів, виховний вплив колективу на його членів, рівень розвитку громадської думки). 6. Активність співпраці класу з класним керівником. 7. Зв’язок із сім’єю, участь батьків у виховному процесі. 8. Робота з проблемними учнями, надання їм педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу. 9. Захищеність та комфортність умов перебування кожного вихованця у класі, школі. Показники успішної діяльності класного керівника: 1. Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом; 2. Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявності у нього авторської педагогічної технології; 3. Стиль взаємовідносин; 4. Включеність класного керівника в життя класу; 5. Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника (уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати, зробити висновки); 6. Активні співпраця та співтворчість із класним колективом; 7. Контакт із батьками та залучення їх до співпраці; 8. Володіння вміннями зацікавити вихованців своїм захопленнями, організувати дозвілля; 9. Взаємний інтерес класного
керівника та учнів один до одного, повага учнів до класного керівника. Критерії оцінки індивідуальної роботи класного керівника 1. Уміння поставити найближчі педагогічні завдання і перспективи в роботі з кожним учнем. 2. Створення атмосфери взаємної доброзичливості, взаємодопомоги. 3. Врахування і використання виховної ролі сім’ї у формуванні особистості школяра. 4. Вміння вести психолого-педагогічні спостереження і використовувати інформацію про особисті якості учнів. 5. Організація спільної діяльності, спрямованої на колективні творчі справи. 6. Справедливе, рівне ставлення до всіх учнів, об’єктивна оцінка вчинків дітей. 7. Оцінка навчальної діяльності й поведінки учнів. За матеріалами Довідник заступника директора школи з виховної роботи в запитаннях та відповідях. Видавництво «Ранок». – Веста. – 2006. – 464с. Журнали «Виховна робота в школі» та «Все для вчителя» | |
Переглядів: 1207 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |