Субота, 30.11.2024, 01:29
Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Мої статті

Оцінка комунікативних умінь
Інструкція: Відмітьте ситуації, які викликають у вас незадоволення, або розпач і роздратування під час бесіди з будь ким – товаришем, колегою, безпосередній керівник, керівник чи випадковий співбесідник.

1.     Співрозмовник не дає мені шансу висловитися, у мене є що сказати, але немає можливості вставити слово.

2.     Співрозмовник постійно перебиває мене під час розмови.

3.     Співрозмовник ніколи на дивиться в очі під час розмови, і я не впевнений, чи чує він мене.

4.     Розмова з таким партнером часто викликає відчуття пустого витрачання часу.

5.     Співрозмовник постійно метушиться, папір і ручка йому цікавіші за мої слова.

 6.     Співрозмовник ніколи не посміхається. У мене виникає відчуття невдоволення і тривоги.

7.     Співрозмовник відволікає мене питаннями і коментарями.

8.     Що б я не сказав, співрозмовник завжди суперечить мені

9.     Співрозмовник завжди намагається спростовувати мої слова

10. Співрозмовник перекручує зміст моїх слів і вкладає у них зовсім інший зміст

11. Коли я ставлю запитання, співрозмовник змушує мене захищатися

12. Іноді співрозмовник перепитує, роблячи вигляд що не почув

13. Співрозмовник, не дослухавши до кінця, перебиває мене щоб погодитися

14. Співрозмовник під час розмови зосереджено займається сторонніми справами: грається з цигаркою, протирає скельці тощо, і певен, що він через це дуже не уважний.

15. Співрозмовник робить висновки за мене.

 16. Співрозмовник завжди намагається вставити слово у мою розповідь

17. Співрозмовник завжди дивиться на мене дуже уважно, не змигнувши

18. Співрозмовник дивиться на мене, неначе оцінюючи. Це мене турбує

19. Коли я пропоную що-небудь нове, співрозмовник каже, що він думає так само

20. Співрозмовник переграє, демонструючи, що цікавиться розмовою, надто часто киває головою, «ага» – кає, часто киває головою і піддакує.

21. Коли я говорю про серйозні речі, а співрозмовник вставляє смішні історії, жарти, анекдоти.

22. Співрозмовник часто поглядає на годинник під час розмови

23. Коли я вхожу до кабінету, він кидає всі справи і всю увагу звертає на мене

24. Співрозмовник веде себе так, неначе я заважаю йому робити щось важливе

25. Співрозмовник вимагає, щоб всі погоджувалися з ним. Будь-яке висловлювання закінчується питанням «Ви теж так гадаєте?» або «Ви згодні з цим?»

Обробка результатів

Підрахуйте процент ситуацій, що викликають у вас прикрість і роздратування

 70-100% - ви поганий співрозмовник. Вам необхідно працювати над собою і вчитися слухати

40-70% - вам притаманні деякі недоліки. Ви критично відноситися до висловлювань. Вам ще бракує деяких рис гарного Співбесідник, уникайте поспішних висновків, не загострюйте увагу на манері говорити, не прикидайтеся, не шукайте прихований зміст сказаного, не монополізуйте розмову.

 10-40% - ви хороший співрозмовник, але іноді не зовсім розумієте партнера. Повторюйте ввічливо його висловлювання, дайте йому час розкрити свою думку повністю, пристосовуйте свій темп мислення до його мови і можете бути певні, що спілкування з вами буде ще приємнішим.

0-10% - ви відмінний співрозмовник. Ви вмієте слухати. Ваш стиль спілкування може стати прикладом для інших

Категорія: Мої статті | Додав: AlexSHOP (13.04.2013)
Переглядів: 572 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: